دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی

ترجمه رسمی و فوری به زبان ترکی استانبولی توسط مترجم رسمی قوه قضائیه

قبل از هر اقدامی برای ترجمه رسمی اسناد و مدارک بهتر است بدانید ترجمه رسمی چه مدارکی برای سفر به کشور ترکیه لازم است؟ آیا مدارک ترجمه شده باید توسط سفارت ترکیه تایید شود؟ هزینه و زمان مورد نیاز برای دریافت تاییدیه مدارک ترجمه شده چقدر است؟ هزینه ترجمه رسمی ترکی اسناد و مدارک چقدر است؟ در ادامه به تمامی سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

علاوه بر این برای دریافت پاسخ سوالات پیش آمده درباره ترجمه رسمی اسناد و مدارک می‌توانید از طریق واتس اپ دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی تهران مشاوره دریافت کنید.

ترجمه رسمی ترکی استانبولی

ترجمه رسمی مدارک

در دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی تهران

همانطور که همه ما میدانیم برای مهاجرت، سرمایه گذاری در کشور ترکیه یا اخذ پذیرش تحصیلی و بورسیه در دانشگاه‌های ترکیه اولین اقدام ترجمه‌ رسمی اسناد و مدارک مانند مدارک شغلی، تحصیلی، رزومه کاری و … متقاضیان به زبان ترکی استانبولی است.

دارالترجمه رسمی تهران با 20 سال سابقه در عرصه ترجمه اسناد و مدارک بصورت رسمی و غیر رسمی به زبان‌ ترکی استانبولی آماده ارائه هرگونه خدمات ترجمه، اخذ تاییدات وزارت امور خارجه و دادگستری می‌باشد.

برای ثبت سفارش ترجمه رسمی ترکی استانبولی اسناد و مدارک در دارالترجمه رسمی تهران به صورت غیرحضوری می‌توانید به راحتی و از طریق ارسال مدارک در واتس اپ درخواست ترجمه رسمی مدارک خود را ثبت نمایید تا از طرف مترجمین مجرب ما فرآیند ترجمه رسمی مدارک شما آغاز و هماهنگی‌های لازم انجام شود.

ترجمه رسمی فوری مدارک به ترکی استانبولی

اگر به دنبال خدمات ترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی و یا دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی هستید، توجه داشته باشید که مترجمین رسمی ترکی استانبولی حرفه‌ای و مجرب دارالترجمه رسمی تهران تمامی خدمات مربوط به ترجمه ترکی اسناد و مدارک را در کمترین زمان ممکن به شما عزیزان ارائه می‌دهند. به طور مثال اگر برای مهاجرت بنا به هر دلیل از جمله تحصیل، اقامت و یا کار به کشور ترکیه وقت کافی برای ترجمه مدارک خود ندارید می‌توانید با ثبت درخواست ترجمه فوری و ارسال مدارک و اسناد خود از طریق واتس اپ برای مترجم رسمی ترکی و هماهنگی پیک رایگان دارالترجمه، در کمترین زمان ممکن ترجمه رسمی مدارک خود همراه با مهر تاییدیه دادگستری و امور خارجه درب منزل دریافت کنید.

ترجمه‌ اسناد و مدارک اقامتی و مهاجرتی به ترکی استانبولی

اگر به قصد اقامت بیش از ۹۰ روز و یا کاری به کشور ترکیه سفر کردید باید مدارک(هویتی، کاری، مالی ) خود را برای درخواست ویزا به اداره مهاجرت ترکیه ارائه دهید.

ترجمه رسمی مدارک هویتی به ترکی استانبولی

ترجمه شناسنامه، کارت ملی، سند ازدواج، ترجمه طلاق نامه، گواهی فوت همسر و در صورت همراهی فرزندان گواهی اشتغال به تحصیل آن‌ها نیز می‌تواند به ترکی استانبولی ترجمه شود.

ترجمه اسناد ملکی به ترکی استانبولی

افرادی که قصد دریافت اقامت در ترکیه را دارند برای اثبات تمکن مالی باید اسناد ملکی( سند ملک، باغ، زمین)، اجاره نامه ملکی را به ترکی استانبولی ترجمه کنند.

هزینه ترجمه رسمی اسناد و مدارک به زبان ترکی استانبولی

هزینه‌های ترجمه رسمی اسناد و مدارک به زبان ترکی استانبولی در دارالترجمه رسمی تهران نیز براساس نرخنامه‌‌ ترجمه رسمی است که هرساله توسط اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضاییه تعیین و به تمامی دارالترجمه‌ها اعلام می‌گردد و تمامی دارالترجمه‌های دارای مجوز و شماره از قوه قضاییه باید از آن پیروی نمایند.

توجه داشته باشید که دریافت وجوه اضافی توسط دارالترجمه‌های رسمی غیر قانونی است. البته در مواردی ممکن است دارالترجمه‌ها برای ارائه خدمات بیشتر مانند ترجمه فوری اسناد و مدارک هزینه مازاد دریافت نمایند که این موارد نیز با توجه به توافق طرفین و اعلام شرح هزینه‌ها از طرف دارالترجمه انجام می‌پذیرد.

ارتباط با دارالترجمه
واتس‌اپ ۲۴ ساعته دارالترجمه
تماس تلفنی با کارشناسان