ترجمه رسمی فوری

بیشتر افرادی که قصد دارند برای ادامه تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری، زندگی و گردش به کشورهای دیگر سفر کنند، باید برای ترجمه رسمی اسناد و مدارک خود برای ارائه به سفارت، دانشگاه، شرکت یا سایر مراجع قانونی کشور مقصد که با آن مکاتبه کردند، به دارالترجمه رسمی مراجعه نمایند. ترجمه رسمی اسناد  و مدارک یک فرآیند قانونی است و انجام آن نیاز به زمان دارد معمولا سفارش‌های ترجمه رسمی در حالت عادی در صف قرار می‌گیرند و بسته به زمان و فصل کاری، زمان انجام و تحویل آنها متفاوت است. اما گاهی اوقات برای افراد مواردی پیش میاید که زمان کافی برای ترجمه رسمی اسناد و مدارک را ندارند و ممکن است فرصتی که برای ایشان به وجود آمده است، از دست برد. در این موارد افراد به ترجمه رسمی فوری نیاز پیدا می‌کند.

ترجمه رسمی فوری

همه چیز درباره ترجمه رسمی فوری

زمان مورد نیاز برای ترجمه اسناد و مدارک در دارالترجمه‌های رسمی، نسبت به نوع سند یا مدرک، تعداد اسناد و مدارک و زبان مورد نظر برای ترجمه متفاوت است و نمی‌توان زمان دقیقی برای ترجمه رسمی در نظر گرفت. گاهی اوقات مثلا برای دریافت ویزا به علت مسائل مربوط به نوبت دهی سفارتخانه‌ها به ترجمه رسمی فوری مدارک نیاز پیدا می‌کنیم. در نظر داشته باشید که مراجعه حضوری به دارالترجمه‌های رسمی برای ارائه اسناد و مدارک با توجه به شرایط کاری افراد و ترافیک روزانه شهری بسیار زمان‌بر است.

برای مشاوره و سفارش ترجمه رسمی فوری اسناد و مدارک خود می‌توانید از طریف تلفن دارالترجمه رسمی تهران و همچنین واتس‌اپ 24 ساعته‌ی دارالترجمه اقدام نمائید. همچنین جهت تحویل مدارک می‌توانید به یکی از دفاتر دارالترجمه رسمی تهران در فلکه دوم صادقیه، میدان انقلاب، سعادت آباد، شهرک غرب و میرداماد مراجعه کنید و یا از خدمات پیک رایگان و معتمد دارالترجمه استفاده کنید.

قیمت ترجمه رسمی فوری

اداره مترجمان رسمی قوه قضائیه ابتدای هر سال تعرفه خدمات ترجمه رسمی را به تمامی دارالترجمه‌ها ابلاغ می‌کند و دفاتر ترجمه موظف هستند از آن پیروی کنند.

ارتباط با دارالترجمه
واتس‌اپ ۲۴ ساعته دارالترجمه
تماس تلفنی با کارشناسان